Klant- & Servicegericht Werken
Waarom goede communicatieskills onmisbaar zijn voor monteurs Helaas wordt het ontwikkelen van goede communicatieve vaardigheden weleens overgeslagen door monteurs. Terwijl ze juist zoveel kunnen opleveren!
Nieuws
![Een extra stap zetten voor je klant met wow-momenten – IMK Opleidingen Een extra stap zetten voor je klant met wow-momenten - IMK Opleidingen](https://www.imkopleidingen.nl/wp-content/uploads/2024/03/Een-extra-stap-zetten-voor-je-klant-met-wow-momenten-IMK-Opleidingen.jpg)
Klant- & Servicegericht Werken
Een extra stap zetten voor je klant met wow-momenten Wil jij jouw klanten een positieve ervaring geven? Creëer dan wow-momenten. Lees hier hoe je dat doet, natuurlijk met praktische voorbeelden.
Nieuws
![Servicegerichtheid – IMK Opleidingen Servicegerichtheid - IMK Opleidingen](https://www.imkopleidingen.nl/wp-content/uploads/2024/02/Servicegerichtheid-IMK-Opleidingen.jpg)
Klant- & Servicegericht Werken
Servicegerichtheid: Zo maak je van tevreden klanten ook je fans Servicegerichtheid is een onderdeel van veel organisaties. Maar vaak is het onderbelicht. Hoe maak je van klanten echte fans? Lees het nu.
Nieuws
![Relatiemanagement 12 tips voor betere werk- en klantrelaties – IMK Opleidingen Relatiemanagement 12 tips voor betere werk- en klantrelaties - IMK Opleidingen](https://www.imkopleidingen.nl/wp-content/uploads/2024/02/Relatiemanagement-12-tips-voor-betere-werk-en-klantrelaties-IMK-Opleidingen.jpg)
Klant- & Servicegericht Werken
Relatiemanagement: 12 tips voor betere werk- en klantrelaties Hoe zorg je voor een goede verstandhouding met klanten, collega’s en andere stakeholders? Verbeter je relatiemanagement met deze tips.
Nieuws
![ondernemingsraad-opzetten ondernemingsraad opzetten](https://www.imkopleidingen.nl/wp-content/uploads/2021/12/ondernemingsraad-opzetten.jpg)
Medezeggenschap
Een succesvolle ondernemingsraad opzetten in 9 stappen Gaan jullie een ondernemingsraad oprichten? Gebruik ons praktische stappenplan en lees hoe je dat slim aanpakt.
Nieuws
![Klantgerichte organisatie – IMK Opleidingen Klantgerichte organisatie - IMK Opleidingen](https://www.imkopleidingen.nl/wp-content/uploads/2024/01/KLantgerichte-organisatie-IMK-Opleidingen.jpg)
Klant- & Servicegericht Werken
Klantgericht werken doe je met deze 5 tips Wil je klantgericht werken centraal zetten in jouw organisatie. En op die manier klanten vinden en binden? Maak gebruik van onze 5 tips!
Nieuws
![Hoe je als OR invloed kunt uitoefenen op het arbobeleid – IMK Opleidingen Hoe je als OR invloed kunt uitoefenen op het arbobeleid - IMK Opleidingen](https://www.imkopleidingen.nl/wp-content/uploads/2023/12/Hoe-je-als-OR-invloed-kunt-uitoefenen-op-het-arbobeleid-IMK-Opleidingen.jpg)
Medezeggenschap
Hoe je als OR invloed kunt uitoefenen op het arbobeleid Als OR kun je een belangrijke rol spelen bij het terugdringen van verzuimkosten en vergroten van het werkplezier door invloed uit te oefenen op het arbobeleid.
Nieuws
![omgaan-met-agressieve-klanten omgaan-met-agressieve-klanten](https://www.imkopleidingen.nl/wp-content/uploads/2023/10/omgaan-agressieve-klanten.jpg)
Klant- & Servicegericht Werken
Omgaan met agressieve klanten: Tips om de situatie te de-escaleren Krijg je in werk wel eens met gefrustreerde of agressieve klanten te maken? Vervelend! Leer de situatie te de-escaleren met deze tips en tricks.
Nieuws
Communicatie & Persoonlijke Effectiviteit
10 soorten agressie die je kunt tegenkomen tijdens je werk Agressie is een veelvoorkomend probleem op de werkvloer en kan grote gevolgen hebben voor de veiligheid en productiviteit. Ontdek de verschillende vormen.
Toon meer items