xyz4291

Training Proactief en klantgericht bellen

Met plezier en resultaat contact leggen en onderhouden

Icoon trainingsduur 2 dagen
Icoon agenda Di 28 mei 2024
Icoon prijs € 1.095,-
Icoon doorsturen Stuur door per e-mail
Icoon diploma Met diploma
Icoon diploma Startgarantie
Training Proactief en klantgericht bellen - IMK Opleidingen
Inhoud
Programma
Data & Locaties
Investering
Veelgestelde vragen
Inschrijven

Programma

Het programma draait om plezier in (het leggen van) het eerste contact. Jouw vaardigheden én je overtuigingen komen aan bod.

  • Persoonlijke beelden en overtuigingen bij acquisitie
  • Acquisitie zoals klanten het wel waarderen
  • Werkwijze en organisatie van de acquisitietaak
  • Gesprekstructuren en -vaardigheden
  • Effectief en positief taalgebruik
  • Beeldend spreken
  • Interesse tonen en sfeer creëren
  • Vragen stellen en doorvragen
  • Omgaan met verschillende soorten klanten
  • Inzicht in gedrag door middel van Q4 DISC gedragsanalyse
  • Overtuigingskracht
  • Simulaties
  • Praktijkopdrachten

Sluit dit aan bij jouw leerwensen? Schrijf je dan direct in

Data & locaties
Startdatum Locatie Planning Inschrijven
Di 28 mei 2024 BREDA Verberg Bekijk Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven
Planning: Training Proactief en klantgericht bellen
Datum Begintijd Eindtijd
Di 28 Mei 2024 09:30 16:30
Di 11 Juni 2024 09:30 16:30
Vr 14 juni 2024 ROTTERDAM (CAPELLE AD IJSSEL) Verberg Bekijk Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven
Planning: Training Proactief en klantgericht bellen
Datum Begintijd Eindtijd
Vr 14 Juni 2024 09:30 16:30
Vr 28 Juni 2024 09:30 16:30
Di 03 september 2024 UTRECHT Verberg Bekijk Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven
Planning: Training Proactief en klantgericht bellen
Datum Begintijd Eindtijd
Di 03 September 2024 09:30 16:30
Di 17 September 2024 09:30 16:30
Wo 02 oktober 2024 ZWOLLE Verberg Bekijk Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven
Planning: Training Proactief en klantgericht bellen
Datum Begintijd Eindtijd
Wo 02 Oktober 2024 09:30 16:30
Wo 16 Oktober 2024 09:30 16:30
Do 31 oktober 2024 NIJMEGEN Verberg Bekijk Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven
Planning: Training Proactief en klantgericht bellen
Datum Begintijd Eindtijd
Do 31 Oktober 2024 09:30 16:30
Do 14 November 2024 09:30 16:30
Vr 29 november 2024 AMSTERDAM Verberg Bekijk Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven
Planning: Training Proactief en klantgericht bellen
Datum Begintijd Eindtijd
Vr 29 November 2024 09:30 16:30
Vr 13 December 2024 09:30 16:30
Vr 06 december 2024 UTRECHT Verberg Bekijk Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven
Planning: Training Proactief en klantgericht bellen
Datum Begintijd Eindtijd
Vr 06 December 2024 09:30 16:30
Vr 20 December 2024 09:30 16:30
Tarieven
Toon prijzen incl. btw
  • Cursusprijs Open Cursus € 895.00 € 1082.95
  • (Online) Lesmateriaal Open Cursus Programma € 90.00 € 108.90
  • Locatiekosten Open Cursus Programma € 110.00 € 133.10
Totaal (excl. btw) (incl. btw) € 1095.00 € 1324.95
  • STAP-budget - €1000.00
Te betalen €95.00

Overige informatie

Incompany training op maat

Wens je een persoonlijk studieadvies of heb je vragen over de mogelijkheden van maatwerk? Onze studie- en maatwerkadviseurs staan graag voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden.

Informatie aanvragen

Inleiding Proactief en klantgericht bellen

Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Persoonlijke overtuigingen zitten in de weg en de drempel is soms hoog. In de praktische training Proactief en klantgericht bellen ontwikkel je een proactieve en klantgerichte houding, ga je aan de slag met commerciële gesprekstechnieken en leer je structuur in telefoongesprekken aanbrengen. Zo word jij een gewaardeerde gesprekspartner voor nieuwe en bestaande klanten en voer je professionele telefoongesprekken.

Voor wie is de training Proactief en klantgericht bellen?

De telefonische verkooptraining Proactief en klantgericht bellen is gericht op iedereen met een commerciële functie die zich frequent bezighoudt met telefonische verkoop, telesales, telemarketing en/of klantenservice door outbound bellen. Ook buitendienst verkopers, binnendienst medewerkers met een acquisitiedoelstelling en medewerkers van de afdeling klantenservice kunnen deelnemen aan deze training.

Video thumbnail for youtube video h2b_onlo3jy

Onze aanpak

Leren doe je volgens ons niet alleen in een leslokaal. Daarom ga je meteen na je inschrijving aan de slag met lesmateriaal en voorbereidingsopdrachten, via ons online leerplatform. De training zelf is bijzonder interactief. Zelfanalyses, oefeningen, discussies en ervaringsuitwisseling maken het leerproces persoonlijk en zeer praktijkgericht. Om de nieuwe inzichten en vaardigheden te borgen, kun je tot twaalf maanden na de start van de training contact onderhouden met de trainer en andere deelnemers.

Wie is mijn trainer?

De ervaring en aanpak van een trainer is vaak heel bepalend voor een training. Onze trainers zijn gedreven professionals met ruime ervaring in en passie voor het vak. Zij zijn allen zelf dagelijks actief in de verkoop. De trainers zetten hun praktijkervaring in om jou te helpen jouw leerdoelen te realiseren. Leer klantgericht telefoneren als een pro!

Training Proactief en klantgericht bellen - IMK Opleidingen

Wat ontwikkel ik?

Je krijgt het inzicht en de technieken om proactief te handelen en effectieve zakelijke telefoongesprekken te voeren. Je leert je goed voor te bereiden en leuke gesprekken te creëren. Daardoor voel je je zekerder om die telefoon te pakken. Vol goede moed ga je aan de slag. Met een proactieve houding en een duidelijk verhaal naar de klant, krijg je (weer) plezier in jouw werk. En wij weten uit ervaring: dan nemen ook de resultaten flink toe.

Competenties
Assertiviteit
Assertiviteit betekent dat je goed kunt opkomen voor je eigen mening, behoeften of belangen op een vriendelijke en slimme manier, zonder anderen te kwetsen.
Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid
Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid betekent dat je goed bent in het duidelijk en begrijpelijk overbrengen van je ideeën en gedachten.
Luisteren
Luisteren betekent dat je goed let op wat anderen zeggen en hoe ze zich gedragen, zodat je begrijpt wat ze bedoelen.
Resultaatgerichtheid
Resultaatgerichtheid betekent dat je duidelijke resultaten kunt stellen en actief stuurt om deze te behalen en te evalueren.
Praktijkcoaching – IMK Opleidingen

Praktijkcoaching

Wij bieden praktijkcoaching aan, om na een training of opleiding de kennis en vaardigheden nog beter toe te passen in je werk. Terug in het werkveld gaan dingen soms toch anders dan verwacht. Met een coach breng je samen de geleerde lessen in de praktijk. Lees hier meer over praktijkcoaching.

Ontdek Praktijkcoaching
Voordelen incompany training | IMK Opleidingen

Voordelen van een incompany training

De trainer stemt de inhoud van de training af op herkenbare praktijksituaties van jouw medewerkers. Dit zorgt voor meer herkenbaarheid en betrokkenheid bij de onderwerpen. Deelnemers weten meteen wat ze morgen anders kunnen doen.

Van de werkvloer tot en met de directie: na een incompany training groeit iedereen in zijn of haar rol en is zo van betekenis in de organisatie!

  • Volledig toegespitst op jouw praktijk
  • Meer betrokkenheid door herkenbare situaties
  • Vandaag geleerd = morgen toegepast
  • Meer werkplezier en productiviteit als resultaat
  • Teamontwikkeling: medewerkers leren samen en van elkaar
Welke training - IMK Opleidingen

Andere trainingen en opleidingen

Heb jij een binnendienst functie waarbij je vooral inkomende telefoongesprekken voert? Dan is de training Commerciële binnendienst wat voor jou. Voor commerciële medewerkers in de buitendienst is de tweedaagse training De vakman als accountmanager heel geschikt. We trainen ook volop op maat voor hele teams of organisaties.

Verbeter je team en ontwikkel jezelf!

Wens je een persoonlijk studieadvies of heb je vragen over de mogelijkheden van maatwerk? Onze studie- en maatwerkadviseurs staan graag voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden.

Organisatie versterken - IMK Opleidingen
Maatwerk trainingen Ontdek de kracht van op maat gemaakte incompany trainingen
Formulier - Checklist - Grijs - IMK Opleidingen
Download flyer Download hier gratis de flyer van de Training Proactief en klantgericht bellen
DISC geel - IMK Opleidingen
Studieadvies op maat Vraag een gratis adviesgesprek aan

Veelgestelde vragen over de training Proactief en klantgericht bellen

Wij helpen je graag met al je vragen over de training Proactief en klantgericht bellen. Neem contact op met onze studieadviseurs via 0172 – 42 34 56.

Hoelang duurt deze training?

De training Proactief en klantgericht bellen is een 2-daagse training waarin je aan de slag gaat met het leggen van (het eerste) contact met de klant.

Wanneer kan ik deze training volgen?

Er worden verschillende data en locaties gepland, verspreid over heel Nederland. Onder het tabje ‘Data en locaties’ kun je terugvinden welke locatie er bij jou in de buurt is.

Er zijn meedere medewerkers waarvoor deze training interesssant is. Kan ik die allemaal aanmelden voor dezelfde datum en locatie?

Ja dat kan, tot een maximum van drie personen van één organisatie. Dit doen wij om ervoor te zorgen dat andere deelnemers niet op de achtergrond raken. Heb je er vier of meer? Informeer dan bij onze studieadviseur naar de mogelijkheden. Wellicht is Incompany dan een meer geschikte optie.

Gerelateerde
trainingen en opleidingen
Icoon nieuwsbrief
Niks missen? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief!

Vraag nu gratis en vrijblijvend onze nieuwsbrief aan! Laat je inspireren door interessante artikelen, whitepapers en de nieuwste informatie over onze trainingen en opleidingen

    Copyright © 2012 - 2024 - IMK Opleidingen B.V.