Training Proactief en klantgericht bellen (compact en praktijkgericht)

Voor sommige commerciële of servicegerichte medewerkers is de drempel om klanten telefonisch te woord te staan hoger dan voor anderen. Want hoe zorg je dat je goed en professioneel overkomt, zonder dat je iemand in de ogen kunt kijken? In deze 1-daagse training Proactief en klantgericht bellen (compact en praktijkgericht) werk je aan een klantgerichte en proactieve houding, je leert gestructureerd telefoongesprekken te voeren en gaat aan de slag met commerciële gesprekstechnieken. Hierdoor ben je in staat professionele gesprekken te voeren en word je een fijne gesprekspartner voor je klanten en relaties.

Voor wie is de training Proactief en klantgericht bellen?

De training Proactief en klantgericht bellen (compact en praktijkgericht) is voor mensen die vanuit de praktijk zijn doorgegroeid naar een commerciële functie. Mensen die zich bezighouden met telefonische verkoop, telesales, telemarketing en/of klantenservice voor outbound bellen. Het is ook voor mensen die zich willen omscholen in dergelijk functies uitermate geschikt. Deelname aan de training sluit ook goed aan voor mensen in buitendienst functies, binnendienst medewerkers met een acquisitiedoelstelling en medewerkers van de afdeling klantenservice.  De training Proactief en klantgericht bellen (compact en praktijkgericht) versterkt jou in je huidige werk of bereidt jou voor op een nieuwe werkkring.

Wat ontwikkel ik?

Na de training Proactief en klantgericht bellen (compact en praktijkgericht):

  • Ben je in staat om klantgericht en klantvriendelijk te bellen.
  • Voldoe je aan de verwachtingen van de huidige klanten.
  • Ben je op de hoogte van de do’s en don’ts van klantgericht telefoneren: etiquetteregels anno nu.
  • Hebben de begrippen telefonisch klantenbeheer en klantloyaliteit geen geheimen meer voor jou.

Andere trainingen en opleidingen

Deze training wordt ook als uitgebreidere variant als 2-daagse training aangeboden. Hierin ga je dieper in op de stof en worden onderwerpen als beeldend spreken, doorvragen en overtuigingskracht aan de orde gesteld. Voor het volledige programma: zie de training Proactief en klantgericht bellen. Voer jij vooral inkomende telefoongesprekken in jouw rol als binnendienst medewerker? Dan is de training Commerciële binnendienst wellicht geschikt voor jou. Voor mensen in een commerciële buitendienstfunctie is de 2-daagse training De vakman als accountmanager heel geschikt. We trainen ook op maat voor hele teams of organisaties.

Binnen het 1-daagse trainingsaanbod bieden wij ook de training Klantgericht werken en doen (compact en praktijkgericht) aan.

Training Proactief en klantgericht bellen (compact en praktijkgericht) wordt uitgevoerd door onze partner:
IPV

De volgende onderwerpen komen aan de orde:

  • Klantgerichtheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Do’s en don’ts van klantgericht telefoneren
  • Telefoonetiquette
  • Effectief en positief taalgebruik
  • Telefonisch relatiebeheer
  • Klantloyaliteit
  • Vragen stellen en doorvragen
Training Proactief en klantgericht bellen (compact en praktijkgericht) wordt uitgevoerd door onze partner:
IPV

Wil je deze training gratis volgen via de Brabant Leert subsidie, meld je dan uitsluitend aan via deze pagina.

Aanmeldingen die we op een andere manier ontvangen worden in rekening gebracht volgens de kosten bij het tabblad “investering”. Dit geldt ook voor plaatsen buiten deze provincie. Mocht je vragen hebben over de Brabant Leert subsidie, bekijk dan de “Meest gestelde vragen” pagina of bel met onze studieadviseurs via 0172 – 42 43 56

Klik op de startdatum om de locatie te tonen.

Adresgegevens
Nog niet bekend
Niet bekend
Proactief en klantgericht bellen (compact en praktijkgericht) regio Eindhoven
JA, ik wil inschrijven Optie nemen
Datum
Begintijd
Eindtijd
17 november 2021
10:00
17:00
Adresgegevens
Kobalt | BLAUW
Amerikastraat 3
5232 BE 's-Hertogenbosch
0733032782
Proactief en klantgericht bellen (compact en praktijkgericht) regio Den Bosch
JA, ik wil inschrijven Optie nemen
Datum
Begintijd
Eindtijd
10 december 2021
10:00
17:00
Adresgegevens
Nog niet bekend
0172-423456
Proactief en klantgericht bellen (compact en praktijkgericht) - online
JA, ik wil inschrijven Optie nemen
Datum
Begintijd
Eindtijd
10 december 2021
10:00
17:00

Tarieven

Toon prijzen incl.excl. BTW
  • (Online) Lesmateriaal Open Cursus Programma € 55.00 € 66.55
  • Cursusprijs Open Cursus € 450.00 € 544.50
Totaal € 505.00 € 611.05

Deze training is in de provincie Noord-Brabant gratis te volgen. Dat is uitsluitend mogelijk als je de aanmelding doet via deze pagina.

Aanmeldingen die we op een andere manier ontvangen, of voor andere plaatsen, worden volgens bovenstaande kosten in rekening gebracht. Mocht je vragen hebben over de Brabant Leert subsidie, bekijk dan de “Meest gestelde vragen” pagina of bel met onze studieadviseurs via 0172 – 42 43 56.

Alle bedragen zijn exclusief btw.

Je ontvangt de factuur van onze partner IPV Training & Advies, conform hun betalingsvoorwaarden.

Onze aanpak

Tijdens deze training maak je in 1 dag kennis met proactief en klantgericht bellen. De volledige training staat in het teken van jouw persoonlijke ontwikkeling. Je ontvangt hierbij tips om jouw telefonische vaardigheden te blijven verbeteren.

Om zoveel mogelijk te leren tijdens die dag, is het van belang dat je voor de training goed voorbereidt. Dit doe je in de online leeromgeving aan de hand van video’s,  praktische oefeningen en het doorlezen van theorie. Hier staat 4 uur voorbereiding voor. Na de training staan er nog extra oefeningen voor je klaar om verder aan de slag te gaan met wat je geleerd hebt.

Na afloop kun je via de online leeromgeving een jaar in contact blijven met de trainer om aanvullende vragen te stellen.

De totale studiebelasting bedraagt 16 uur.

Certificaat

Wanneer je de gehele training hebt gevolgd, ontvang je een certificaat.

Wie is mijn trainer?

Wij werken met trainers die al over ruime praktijkervaring, vakkennis en didactische kwaliteiten beschikken. Het zijn inspirerende, enthousiaste professionals uit de praktijk, waarvan je met plezier zult leren!

Altijd-door garantie

Goed nieuws. Want als het minimum aantal deelnemers bereikt is, gaat de training Proactief en klantgericht bellen (compact en praktijkgericht)  altijd door. Klassikaal als het kan, online als het moet. Wij hebben een door deelnemers gewaardeerde aanpak ontwikkeld voor onze cursussen. Hierdoor kunnen wij je garanderen dat onze trainingen hoe dan ook doorgaan.

Training Proactief en klantgericht bellen (compact en praktijkgericht) wordt uitgevoerd door onze partner:
IPV