Leer effectief communiceren via verschillende kanalen en ontwikkel de vaardigheden voor een goed gesprek
Deze training bestaat uit twee trainingsdagen. Tussen de eerste en tweede dag is er tijd om het geleerde toe te passen in je werk. Deze onderwerpen komen aan bod:
Dag 1: Het klantgesprek
Dag 2: Klantverwachtingen en aansluiten bij de klant
Startdatum | Locatie | Planning | Inschrijven | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Startdatum: Do 05 september 2024 | Locatie: UTRECHT | Verberg Bekijk planning | Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven | |||||||||
Planning: Training Medewerker klantcontact
| ||||||||||||
Startdatum: Vr 27 september 2024 | Locatie: 'S-HERTOGENBOSCH | Verberg Bekijk planning | Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven | |||||||||
Planning: Training Medewerker klantcontact
| ||||||||||||
Startdatum: Do 03 oktober 2024 | Locatie: AMSTERDAM | Verberg Bekijk planning | Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven | |||||||||
Planning: Training Medewerker klantcontact
| ||||||||||||
Startdatum: Vr 15 november 2024 | Locatie: ALKMAAR | Verberg Bekijk planning | Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven | |||||||||
Planning: Training Medewerker klantcontact
|
Onze trainingen richten zich altijd op de praktijk. Daarom is er tijdens de training volop interactie met de trainer en andere deelnemers. De werksituaties wordt nagebootst. Daarin krijg je de ruimte om zelf voorbeelden aan te dragen.
Leren doe je niet alleen tijdens de training, maar vooral op het werk. Na aanmelding kun je direct in onze online leeromgeving aan de slag met voorbereidingsopdrachten. Na de training heb je nog een heel jaar toegang tot deze omgeving. Ook kun je de trainer achteraf nog om advies vragen.
Deze korte opleiding wordt verzorgd dooreen specialist op het gebied van schriftelijke en mondelinge vaardigheden en omgaan met klanten. Hij of zij heeft veel ervaring met dit onderwerp en brengt daardoor veel praktijkervaring in.
Doel van deze praktische cursus is een zo efficiënt mogelijk klantgesprek voeren met een optimale klanttevredenheid.
Na het volgen van de training Klantcontact medewerker:
Wij bieden praktijkcoaching aan, om na een training of opleiding de kennis en vaardigheden nog beter toe te passen in je werk. Terug in het werkveld gaan dingen soms toch anders dan verwacht. Met een coach breng je samen de geleerde lessen in de praktijk. Lees hier meer over praktijkcoaching.
Ontdek PraktijkcoachingDe trainer stemt de inhoud van de training af op herkenbare praktijksituaties van jouw medewerkers. Dit zorgt voor meer herkenbaarheid en betrokkenheid bij de onderwerpen. Deelnemers weten meteen wat ze morgen anders kunnen doen.
Van de werkvloer tot en met de directie: na een incompany training groeit iedereen in zijn of haar rol en is zo van betekenis in de organisatie!
Wens je een persoonlijk studieadvies of heb je vragen over de mogelijkheden van maatwerk? Onze studie- en maatwerkadviseurs staan graag voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden.
Veelgestelde vragen over de training Medewerker klantcontact
Stel je vragen over de training Medewerker klantcontact aan onze studieadviseurs. Ze helpen je graag via 0172 – 42 34 56.
Ik heb vooral contact met klanten via de mail. Komt dat ook in deze training terug?
Ja! Deze training gaat niet alleen over klantcontact via de telefoon, maar over meerdere kanalen.
Ik weet niet zeker of deze training iets voor mij is. Hoe kom ik daar achter?
We snappen dat het best lastig is om te weten of de training bij jouw leerwensen aansluit. Daarom hebben wij studieadviseurs! Ze kennen ons assortiment door en door en kunnen samen met jou bepalen welke training het beste is voor jou. Onze studieadviseurs kun je bereiken via 0172 – 42 34 56 of studieadvies@imkopleidingen.nl.
Is er ruimte voor persoonlijke situaties of vragen?
Jazeker. Dat is een van de dingen die onze trainingen en opleidingen uniek maken. De praktijkgerichtheid maakt dat jij de volgende dag met het jouw casus aan de slag kan.
Vraag nu gratis en vrijblijvend onze nieuwsbrief aan! Laat je inspireren door interessante artikelen, whitepapers en de nieuwste informatie over onze trainingen en opleidingen