Inleiding Training Klantgericht werken en doen (compact en praktijkgericht)

Medewerkers met oog voor de klant onderscheiden zich door proactief mee te denken. Ze spelen in op onbewust aanwezige behoeften van de klant en onderzoeken alternatieven om de dienstverlening te optimaliseren. Na het volgen van de 1-daagse training Klantgericht werken en doen (compact en praktijkgericht) weet je hoe waardevol en belangrijk klantgerichtheid is en hoe je deze het beste toepast in je dagelijkse werk.

Voor wie is de training Klantgericht werken en doen?

De training Klantgericht werken en doen (compact en praktijkgericht) is opgezet voor alle medewerkers die dagelijks te maken hebben met klanten, zonder verkoopactiviteiten als directe focus. Ook voor mensen die zich willen omscholen is deze training uitermate geschikt.  Voorbeelden hiervan zijn baliemedewerkers, medewerkers binnendienst, administratie, magazijn, monteurs, facilitair of secretarieel. Wil jij extra vaardigheden aanleren in je huidige functie of heeft je functie een inhoudelijke wijziging gehad? Dan is dit de ideale training om hiermee aan de slag te gaan. De training Klantgericht werken en doen versterkt jou in je huidige werk of bereidt jou voor op een nieuwe werkkring.

Wat ontwikkel ik?

Na de training Klantgericht werken en doen (compact en praktijkgericht):

  • Heb je inzicht in het belang van service en klanttevredenheid.
  • Leer je denken vanuit het perspectief van de klant.
  • Leer je inspelen op de behoeften van de klant.
  • Ken je het belang van goede servicegerichtheid.

Andere trainingen en opleidingen

Deze training wordt ook in uitgebreidere variant als tweedaagse training aangeboden. Hierin ga je dieper in op de stof en komen onderwerpen aan bod zoals verbale en non-verbale communicatie en omgaan met klachten. Voor het volledige programma: zie de training Klantgericht werken en doen. Voer jij vooral inkomende telefoongesprekken in jouw rol als binnendienst medewerker? Dan is de training Commerciële binnendienst wat voor jou. Voor mensen in een commerciële buitendienstfunctie is de tweedaagse training De vakman als accountmanager heel geschikt. We trainen ook op maat voor hele teams of organisaties.

Binnen het 1-daagse trainingsaanbod bieden wij ook de training Proactief en klantgericht bellen (compact en praktijkgericht) aan en de Vakman als accountmanager (compact en praktijkgericht) aan.

Training Klantgericht werken en doen (compact en praktijkgericht) wordt uitgevoerd door onze partner:
IPV

De volgende onderwerpen komen aan de orde:

  • Belang en plezier van service en klantgerichtheid
  • Denken vanuit de klantpositie
  • Inspelen op klantbehoefte
  • Klanten leren ‘vriendelijk’ naar jou te kijken
  • Servicegerichtheid
Training Klantgericht werken en doen (compact en praktijkgericht) wordt uitgevoerd door onze partner:
IPV

Wil je deze training gratis volgen via de Brabant Leert subsidie, meld je dan uitsluitend aan via deze pagina.

Aanmeldingen die we op een andere manier ontvangen worden in rekening gebracht volgens de kosten bij het tabblad “investering”. Dit geldt ook voor plaatsen buiten deze provincie. Mocht je vragen hebben over de Brabant Leert subsidie, bekijk dan de “Meest gestelde vragen” pagina of bel met onze studieadviseurs via 0172 – 42 43 56

Klik op de startdatum om de locatie te tonen.

Adresgegevens
Nog niet bekend
Niet bekend
Klantgericht werken en doen (compact en praktijkgericht) - Tilburg
JA, ik wil inschrijven Optie nemen
Datum
Begintijd
Eindtijd
30 november 2021
10:00
17:00
Adresgegevens
Nog niet bekend
0172-423456
Klantgericht werken en doen (compact en praktijkgericht) - online
JA, ik wil inschrijven Optie nemen
Datum
Begintijd
Eindtijd
30 november 2021
10:00
17:00

Tarieven

Toon prijzen incl.excl. BTW
  • (Online) Lesmateriaal Open Cursus Programma € 55.00 € 66.55
  • Cursusprijs Open Cursus € 450.00 € 544.50
Totaal € 505.00 € 611.05

Deze training is in de provincie Noord-Brabant gratis te volgen. Dat is uitsluitend mogelijk als je de aanmelding doet via deze pagina.

Aanmeldingen die we op een andere manier ontvangen, of voor andere plaatsen, worden volgens bovenstaande kosten in rekening gebracht. Mocht je vragen hebben over de Brabant Leert subsidie, bekijk dan de “Meest gestelde vragen” pagina of bel met onze studieadviseurs via 0172 – 42 43 56.

Alle bedragen zijn exclusief btw.

Facturatie wordt gedaan door onze partner de IPV Training & Advies conform hun betalingsvoorwaarden.

Onze aanpak

Tijdens deze training maak je in 1 dag kennis met klantgericht werken en doen. De volledige training staat in het teken van jouw persoonlijke ontwikkeling. Je ontvangt hierbij tips om jouw klantgerichtheid te blijven verbeteren.

Om zoveel mogelijk te leren tijdens die dag, is het van belang dat je de training goed voorbereidt. Dit doe je in de online leeromgeving aan de hand van video’s,  praktische oefeningen en het doorlezen van theorie. Hier staat 4 uur voorbereiding voor. Na de training staan er nog extra oefeningen voor je klaar om verder aan de slag te gaan met wat je geleerd hebt.

Na afloop kun je via de online leeromgeving een jaar in contact blijven met de trainer om aanvullende vragen te stellen.

De totale studiebelasting bedraagt 16 uur.

Certificaat

Wanneer je de gehele cursus hebt gevolgd, ontvang je een certificaat.

Wie is mijn trainer?

Wij werken steeds met trainers met ruime praktijkervaring, vakkennis en didactische kwaliteiten. Het zijn inspirerende, enthousiaste professionals uit de praktijk waarvan je met plezier zult leren!

Altijd-door garantie

Goed nieuws. Want als het minimum aantal deelnemers bereikt is, gaat de training Klantgericht werken en doen altijd door. Klassikaal als het kan, online als het moet. Wij hebben een door deelnemers gewaardeerde aanpak ontwikkeld voor onze cursussen. Hierdoor kunnen wij je garanderen dat onze trainingen hoe dan ook doorgaan.

Training Klantgericht werken en doen (compact en praktijkgericht) wordt uitgevoerd door onze partner:
IPV