xyz9146

Training De monteur als ambassadeur

Slim omgaan met wensen, verwachtingen en weerstand van klanten

Icoon trainingsduur 2 dagen
Icoon agenda Ma 13 mei 2024
Icoon prijs € 1.095,-
Icoon doorsturen Stuur door per e-mail
Icoon diploma Met diploma
Icoon diploma Startgarantie
De monteur als ambassadeur - IMK Opleidingen
Inhoud
Programma
Data & Locaties
Investering
Veelgestelde vragen
Incompany
Inschrijven

Programma

Dag 1

  • Inzicht in de relatie tussen service en klantbeleving
  • Realisering van de ambassadeursrol en situationeel handelen
  • Het Platina-model
  • De kracht van de eerste indruk
  • De A.O.R.T.A. bezoekprocedure bij de klant
  • Je persoonlijke voorkomen als monteur

Dag 2

  • Richtlijnen voor etiquette
  • De kracht van empathie
  • Omgaan met lastige klantsituaties
  • Besluitvorming bij klanten
  • Uitzoeken van de huidige klantbehoeften
  • Verbale- en non-verbale communicatie
  • Persoonlijk plan van monteur naar ambassadeur voor je bedrijf
Data & locaties
Toon avondopleidingen
Startdatum Locatie Planning Inschrijven
Ma 13 mei 2024 HOOGEVEEN Verberg Bekijk Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven
Planning: Training De monteur als ambassadeur
Datum Begintijd Eindtijd
Ma 13 Mei 2024 09:30 16:30
Ma 27 Mei 2024 09:30 16:30
Ma 17 juni 2024 ROTTERDAM (CAPELLE AD IJSSEL) Verberg Bekijk Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven
Planning: Training De monteur als ambassadeur
Datum Begintijd Eindtijd
Ma 17 Juni 2024 09:30 16:30
Ma 01 Juli 2024 09:30 16:30
Do 05 september 2024 UTRECHT Verberg Bekijk Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven
Planning: Training De monteur als ambassadeur
Datum Begintijd Eindtijd
Do 05 September 2024 09:30 16:30
Do 19 September 2024 09:30 16:30
Vr 27 september 2024 'S-HERTOGENBOSCH Verberg Bekijk Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven
Planning: Training De monteur als ambassadeur
Datum Begintijd Eindtijd
Vr 27 September 2024 09:30 16:30
Vr 11 Oktober 2024 09:30 16:30
Do 03 oktober 2024 AMSTERDAM Verberg Bekijk Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven
Planning: Training De monteur als ambassadeur
Datum Begintijd Eindtijd
Do 03 Oktober 2024 09:30 16:30
Do 17 Oktober 2024 09:30 16:30
Wo 13 november 2024 ALKMAAR Verberg Bekijk Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven
Planning: Training De monteur als ambassadeur
Datum Begintijd Eindtijd
Wo 13 November 2024 09:30 16:30
Wo 27 November 2024 09:30 16:30
Do 28 november 2024 ZWOLLE Verberg Bekijk Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven
Planning: Training De monteur als ambassadeur
Datum Begintijd Eindtijd
Do 28 November 2024 09:30 16:30
Do 12 December 2024 09:30 16:30
Wo 04 december 2024 AMERSFOORT Verberg Bekijk Offerte aanvragen of optie nemen Inschrijven
Planning: Training De monteur als ambassadeur
Datum Begintijd Eindtijd
Wo 04 December 2024 09:30 16:30
Wo 18 December 2024 09:30 16:30
Tarieven
Toon prijzen incl. btw
  • Cursusprijs Open Cursus € 895.00 € 1082.95
  • (Online) Lesmateriaal Open Cursus Programma € 90.00 € 108.90
  • Locatiekosten Open Cursus Programma € 110.00 € 133.10
Totaal (excl. btw) (incl. btw) € 1095.00 € 1324.95
  • STAP-budget - €1000.00
Te betalen €95.00

Overige informatie

Incompany training op maat

Wens je een persoonlijk studieadvies of heb je vragen over de mogelijkheden van maatwerk? Onze studie- en maatwerkadviseurs staan graag voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden.

Informatie aanvragen

Inleiding training De monteur als ambassadeur

Om succes te boeken heb je tegenwoordig meer nodig dan alleen kennis van het vak. De druk van de concurrentie is enorm hoog, want ook zij beschikken over deze kennis. Maar hoe kan je jezelf als organisatie dan nog steeds onderscheiden van de concurrentie? Dat kan met klantgerichtheid en het leveren van een uitstekende service. Wil jij als (service)monteur leren hoe je een professionele service kunt bieden aan je klanten en hoe je zo klantgericht mogelijk kunt handelen? Volg dan de training De monteur als ambassadeur.

Voor wie is de training De monteur als ambassadeur?

Deze training is speciaal ontwikkeld voor (service)monteurs. Jouw doel na het volgen van deze training is om jouw service en klantgerichtheid te verbeteren en bovendien zo adequaat mogelijk te kunnen reageren op klantsituaties die wel eens lastig kunnen zijn.

Video thumbnail for youtube video h2b_onlo3jy

Onze aanpak

De training De monteur als ambassadeur bestaat uit twee dagen die in het teken staan van de dagelijkse praktijk. Je gaat praktisch aan de slag met verschillende modellen en theorieën omtrent het ambassadeurschap. Dit ga je vervolgens beoordelen samen met de trainer en andere deelnemers. Op die manier heb je inzicht in de methodes die werken en welke niet werken.

Wie is mijn trainer?

De trainers van de training De monteur als ambassadeur spreken de taal van de monteurs en hebben bovendien kennis van de beroepspraktijk. Zij weten jou als geen ander te transformeren van monteur naar ambassadeur!

Training - IMK Opleidingen

Wat ontwikkel ik?

Na het volgen van de training De monteur als ambassadeur:

  • ben je je bewust van de invloed die jouw gedrag heeft op de tevredenheid van de klant;
  • weet je wat jouw ambassadeursrol inhoudt;
  • weet je aan welke punten je aandacht moet besteden tijdens een klantbezoek;
  • voer je klantgesprekken die voldoen aan de verwachting van de klant;
  • ga je klantgericht om met klachten, ongenoegen en weerstand van klanten;
  • ben je je bewust van je persoonlijke kwaliteiten en verbeterpunten;
  • kan je jouw ambassadeursrol met plezier en enthousiasme uitvoeren.
Competenties
Klantgerichtheid
Klantgerichtheid betekent dat je ervoor zorgt dat klanten of collega's binnen de organisatie tevreden. Je doet je best om ze goed van dienst te zijn.
Gespreksvaardigheid
Gespreksvaardigheid betekent dat je gesprekken goed kunt beginnen en sturen, zodat je je doel bereikt.
Samenwerken
Samenwerken betekent dat je bijdraagt aan een gezamenlijk resultaat door je eigen kwaliteiten en belangen goed af te stemmen op die van de groep. Je houdt rekening met de behoeften en kwaliteiten van zowel jezelf als de andere groepsleden. Samen bereiken jullie een resultaat waar iedereen voordeel van heeft.
Luisteren
Luisteren betekent dat je goed let op wat anderen zeggen en hoe ze zich gedragen, zodat je begrijpt wat ze bedoelen.
Assertiviteit
Assertiviteit betekent dat je goed kunt opkomen voor je eigen mening, behoeften of belangen op een vriendelijke en slimme manier, zonder anderen te kwetsen.
Praktijkcoaching van IMK Opleidingen

Praktijkcoaching

Wij bieden praktijkcoaching aan, om na een training of opleiding de kennis en vaardigheden nog beter toe te passen in je werk. Terug in het werkveld gaan dingen soms toch anders dan verwacht. Met een coach breng je samen de geleerde lessen in de praktijk. Lees hier meer over praktijkcoaching.

Ontdek Praktijkcoaching
Voordelen incompany training | IMK Opleidingen

Voordelen van een incompany training

De trainer stemt de inhoud van de training af op herkenbare praktijksituaties van jouw medewerkers. Dit zorgt voor meer herkenbaarheid en betrokkenheid bij de onderwerpen. Deelnemers weten meteen wat ze morgen anders kunnen doen.

Van de werkvloer tot en met de directie: na een incompany training groeit iedereen in zijn of haar rol en is zo van betekenis in de organisatie!

  • Volledig toegespitst op jouw praktijk
  • Meer betrokkenheid door herkenbare situaties
  • Vandaag geleerd = morgen toegepast
  • Meer werkplezier en productiviteit als resultaat
  • Teamontwikkeling: medewerkers leren samen en van elkaar
Verbeter je team en ontwikkel jezelf!

Wens je een persoonlijk studieadvies of heb je vragen over de mogelijkheden van maatwerk? Onze studie- en maatwerkadviseurs staan graag voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden.

Organisatie versterken - IMK Opleidingen
Maatwerk trainingen Ontdek de kracht van op maat gemaakte incompany trainingen
Formulier - Checklist - Grijs - IMK Opleidingen
Download flyer Download hier gratis de flyer van de Training De monteur als ambassadeur
DISC geel - IMK Opleidingen
Studieadvies op maat Vraag een gratis adviesgesprek aan

Veelgestelde vragen over de training De monteur als ambassadeur

Heb je nog aanvullende vragen over de training De monteur als ambassadeur? Onze studieadviseurs beantwoorden ze graag via 0172 – 42 34 56.

Ik ben een servicemonteur. Is de training De monteur als ambassadeur dan ook geschikt voor mij?

Deze training is geschikt voor alle monteurs, technici en engineers met klantcontact. Dit kunnen zowel zakelijke als particuliere klanten zijn.

Deze training is toch klassikaal? Waarom krijg ik dan inlogcodes voor online?

Dat klopt. De inlogcodes zijn voor ons online leerplatform. Hierop kun je voorbereidingsopdrachten, ondersteunende oefeningen doen en contact onderhouden met de trainer en andere deelnemers. Zo ga je optimaal voorbereid naar de training of opleiding en haal je er voor jezelf het meeste uit.

Ik weet niet zeker of deze training iets voor mij is. Hoe kom ik daar achter?

We snappen dat het best lastig is om te weten of de training bij jouw leerwensen aansluit. Daarom hebben wij studieadviseurs! Ze kennen ons assortiment door en door en kunnen samen met jou bepalen welke training het beste is voor jou. Onze studieadviseurs kun je bereiken via 0172 – 42 34 56 of studieadvies@imkopleidingen.nl.

Gerelateerde
trainingen en opleidingen
Icoon nieuwsbrief
Niks missen? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief!

Vraag nu gratis en vrijblijvend onze nieuwsbrief aan! Laat je inspireren door interessante artikelen, whitepapers en de nieuwste informatie over onze trainingen en opleidingen

    Copyright © 2012 - 2024 - IMK Opleidingen B.V.