Het visitekaartje van jouw bedrijf. Alleen als maatwerktraining beschikbaar
Op basis van de leerwensen vult de trainer het programma verder in. Wat in ieder geval aan bod komt:
Als onderdeel van de training maken de deelnemers digitaal de Q4 DISC gedragsanalyse. Deze analyse geeft hen op eenvoudige wijze inzicht in hun eigen gedrag en dat van anderen.
De training heeft op dit moment (nog) geen trainingsdata. Houd onze website in de gaten voor actuele data of neem contact op met één van onze studieadviseurs via studieadvies@imkopleidingen.nl of 0172 - 42 34 56.
Deze training is alleen beschikbaar als maatwerktraining. Klik hier voor meer informatie.
Wil je van gedachten wisselen over de ontwikkeling van teams of de koers van jullie organisatie? Neem gerust contact op voor een oriënterend gesprek. Bel 0172 – 42 34 56 of mail naar studieadvies@IMKopleidingen.nl
Bij IMK Opleidingen begint het leren al direct na inschrijving. Wij bieden je een breed leerconcept, waarvan de training de kern vormt. Vooraf ontvang je digitaal een preview van het lesmateriaal inclusief voorbereidingsopdracht. De training zelf is bijzonder interactief, met de nadruk op het toepassen van de theorie. Zelfanalyses, oefeningen, discussies en ervaringsuitwisseling maken je leerproces persoonlijk en zeer praktijkgericht. Tussentijds onderhoud je contact met je leerpartner en/of medecursisten en werk je aan een specifieke opdracht. Na afloop is het toepassen in de werksituatie van groot belang. Je kunt blijven sparren met jouw leerpartner en nog zes weken gebruik maken van e-coaching met je trainer. Tijdens de training kunnen er enkele ‘echte’ telefoongesprekken worden opgenomen en teruggeluisterd. De deelnemers observeren en analyseren deze gesprekken, op zoek naar sterke kanten en naar verbeterpunten.
Deze korte opleiding wordt gegeven door een specialist in communicatie, met veel praktijkervaring op het gebied van telefonische klantgerichtheid.
In deze training staan klantgerichtheid en klantvriendelijk werken centraal. De deelnemers leren inkomend telefoonverkeer op een professionele en klantvriendelijke wijze af te handelen. Tijdens de training gaan ze aan de slag met praktische oefeningen en worden enkele echte telefoongesprekken teruggeluisterd en geanalyseerd. Deelnemers verlaten de training met meer zelfvertrouwen in hun eigen sterke punten en met een zelfgemaakte lijst met verbetertips.
Wij bieden praktijkcoaching aan, om na een training of opleiding de kennis en vaardigheden nog beter toe te passen in je werk. Terug in het werkveld gaan dingen soms toch anders dan verwacht. Met een coach breng je samen de geleerde lessen in de praktijk. Lees hier meer over praktijkcoaching.
Ontdek PraktijkcoachingDe trainer stemt de inhoud van de training af op herkenbare praktijksituaties van jouw medewerkers. Dit zorgt voor meer herkenbaarheid en betrokkenheid bij de onderwerpen. Deelnemers weten meteen wat ze morgen anders kunnen doen.
Van de werkvloer tot en met de directie: na een incompany training groeit iedereen in zijn of haar rol en is zo van betekenis in de organisatie!
Wens je een persoonlijk studieadvies of heb je vragen over de mogelijkheden van maatwerk? Onze studie- en maatwerkadviseurs staan graag voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden.
Veelgestelde vragen over de training De professionele telefoniste en receptioniste
Wil je meer weten over de mogelijkheden voor jouw organisatie? Neem contact met ons op via 0172 – 42 34 56. We helpen je graag vrijblijvend.
Hoe lang duurt een training?
De meeste trainingen duren 2 dagen. Maar het voordeel van een incompany training is dat je de training helemaal op maat kan maken. Wil je er bijvoorbeeld nog een dag bij of juist een dag af. Bespreek dit van tevoren met de trainer, dan doen wij een voorstel op maat.
Hoe ziet het voortraject van een incompany training eruit?
Op basis van jullie vraag kiezen we een geschikte trainer. Deze komt bij jullie langs voor een oriënterend gesprek. Samen bespreken jullie de situatie die om een training of verandertraject vraagt. De trainer maakt een offerte en jullie kunnen daarin ook weer wijzigingen aanbrengen. De training wordt voorbereid, deelnemers uitgenodigd en de digitale leeromgeving wordt gereed gemaakt. Voor alle vragen hebben jullie bij IMK Opleidingen één aanspreekpunt. Wel zo fijn! Vaak is er ook nog contact met de trainer tussentijds, hij of zij stemt bijvoorbeeld met de leidinggevenden af wat hun verwachtingen zijn. Dan is het tijd voor de training!
Wat kost een incompany training?
De kosten zijn geheel afhankelijk van jullie wensen. Daarom geven we aan dat de prijs op aanvraag is. Pas wanneer we een goede inschatting hebben van de omvang en wensen voor de training kunnen we een kostenindicatie geven.
Vraag nu gratis en vrijblijvend onze nieuwsbrief aan! Laat je inspireren door interessante artikelen, whitepapers en de nieuwste informatie over onze trainingen en opleidingen