
Algemeen
Technische kennis alleen is tegenwoordig niet meer voldoende om klanten te winnen en behouden. Want laten we eerlijk zijn: de meeste concurrenten hebben ook voldoende technische kennis. Daarmee onderscheid je je niet meer. Wil je als (service)monteur professionele service kunnen bieden en uitstekend klantgericht kunnen handelen? Schrijf je dan in voor de online training ‘de monteur als ambassadeur’!
Deze praktische online cursus is voor monteurs en engineers met klantcontact. Technisch verstaan zij hun vak volledig. De uitdaging zit veel meer in het professioneel omgaan met klanten en de persoonlijke vaardigheden die daarvoor nodig zijn. Hoe achterhaal je de verwachtingen van de klant en toets je of de klant tevreden is? Hoe stel je de klant gerust en wat draagt bij in het vertrouwen? Dit zijn typische vragen die monteurs in de praktijk tegenkomen. De trainers kennen deze praktijk en spreken de taal van de monteurs.
Je bent werkzaam als (service) monteur en je wilt jouw vaardigheden op het gebied van klantgerichtheid en service verbeteren en adequaat reageren op (lastige) klantsituaties. Het niveau van deze training is MBO/HBO, maar er is geen specifieke voorkennis of ervaring nodig.
Na het volgen van de online training ‘de monteur als ambassadeur’:
De training bestaat uit drie dagdelen waarin je praktisch aan de slag gaat. De verschillende modellen en theorieën krijg je uitgelegd tijdens het realistisch oefenen met de onderwerpen.
Dagdeel 1:
Dagdeel 2:
Dagdeel 3:
Klik op de startdatum om de vervolgdata en locatie te tonen.
Alle bedragen zijn exclusief btw.
Facturatie wordt gedaan door onze partner IPV Training & Advies conform hun betalingsvoorwaarden.
De training start met het formuleren van je leerdoelen in de IPV digitale Ieeromgeving. Daarna heb je telefonisch contact met de trainer over jouw persoonlijke leervragen en wat je vooral wilt bereiken.
In de virtuele classroom werk je gericht aan het verbeteren van je gespreksvaardigheden en je persoonlijke stijl van klantgericht werken. Dat doen we met afwisselende praktijkgerichte oefeningen, rollenspellen en persoonlijke feedback op je werkwijze en gedrag.
Gedurende de training is er aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling en ontvang je tips om je klantgerichte communicatie te blijven verbeteren. In de leeromgeving staan tal van praktijkgerichte oefeningen waar je gedeeltelijk tijdens de sessie maar vooral na de online bijeenkomst mee aan de slag gaat.
Houd rekening met ongeveer 2 uur zelfstudie per week gedurende de doorlooptijd van de training.
Je versterkt de volgende competenties:
Je ontvangt het IPV-certificaat wanneer je de gehele training volgt.
Wens je een persoonlijk studieadvies of heb je vragen over de mogelijkheden van maatwerk? Onze studie- en maatwerkadviseurs Lisa Nijsten, Tamara van den Berg en Christa van der Velden staan graag voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden.
Vraag nu gratis en vrijblijvend onze nieuwsbrief aan! Laat je inspireren door interessante artikelen, whitepapers en de nieuwste informatie over onze trainingen en opleidingen