
Algemeen
De vakkennis van je medewerkers is uitstekend, maar de communicatie kan beter. Hun non-verbale signalen en directe taalgebruik stuiten regelmatig op weerstand bij collega’s, leveranciers en klanten. In de praktijkgerichte training Praktisch communiceren op de werkvloer krijgen ze inzicht in het effect van hun gedrag en oefenen ze met communicatieve vaardigheden. Sluit dit aan bij jouw leerwensen? Schrijf je direct in.
De training Praktisch communiceren op de werkvloer is speciaal ontwikkeld voor medewerkers die graag hun communicatieve vaardigheden willen verbeteren voor een betere communicatie op het werk. Je hebt een functie zoals techneut, helpdeskmedewerker, commerciële binnendienst, planner, administratief medewerker, kortom de training is geschikt voor iedereen die de communicatie op het werk met klanten, collega’s en leveranciers wil verbeteren. Geef je leiding aan een team? Kijk dan bij onze leiderschapstrainingen.
Door de training Praktisch communiceren op de werkvloer krijg je meer inzicht in je eigen gedrag en dat van anderen. Je gaat aan de slag met sociale vaardigheden en leert effectiever communiceren en omgaan met anderen. Zo ontstaat er wederzijds begrip, ga je plezieriger samenwerken en behaal je betere resultaten. Je leert:
Volg je deze training liever in een online klaslokaal, meld je dan aan de online cursus Effectief communiceren.
Deze training kan uitstekend dienen als opstart voor de trainingen Proactief en klantgericht bellen, Persoonlijke effectiviteit en Timemanagement. Wil je persoonlijk advies? Onze studieadviseurs staan graag voor je klaar via 0172 - 42 34 56.
Het communicatieproces
Communicatievaardigheden
Weerstanden en emotie
Sluit dit aan bij jouw leerwensen? Schrijf je dan direct in.
Als onderdeel van de training maak je digitaal de Q4 DISC gedragsanalyse. Deze analyse geeft je op eenvoudige wijze inzicht in je eigen gedrag en dat van anderen.
Klik op de startdatum om de vervolgdata en locatie te tonen.
Volg je dit programma liever online? Bekijk dan de online cursus Effectief communiceren.
Alle bedragen zijn exclusief btw.
De factuur wordt na inschrijving per e-mail verstuurd. Uiterlijk 30 dagen vóór aanvang van de training dient de factuur te zijn voldaan. Plaatsing voor de training geschiedt op volgorde van betaling. Lees hier de betalingsvoorwaarden.
Leren doe je volgens ons niet alleen in een leslokaal. Daarom ga je meteen na je inschrijving aan de slag met lesmateriaal en voorbereidingsopdrachten, via ons online leerplatform. De training zelf is bijzonder interactief. Zelfanalyses, oefeningen, discussies en ervaringsuitwisseling maken het leerproces persoonlijk en zeer praktijkgericht. Om de nieuwe inzichten en vaardigheden te borgen, kun je tussentijds en tot twaalf maanden na afloop contact onderhouden met de trainer en andere deelnemers.
De trainer is een specialist in communicatie die zelf veel praktijkervaring heeft, vooral in communicatieprocessen.
Wens je een persoonlijk studieadvies of heb je vragen over de mogelijkheden van maatwerk? Onze studie- en maatwerkadviseurs Lisa Nijsten, Tamara van den Berg en Christa van der Velden staan graag voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden.
Vraag nu gratis en vrijblijvend onze nieuwsbrief aan! Laat je inspireren door interessante artikelen, whitepapers en de nieuwste informatie over onze trainingen en opleidingen