6 januari 2015

Beste trainer van IMK Opleidingen,

Gelukkig zien ook wij dat de economie aantrekt. Toch zijn we de afgelopen jaren klanten kwijtgeraakt. De klantentrouw neemt af, ze stappen eerder over naar andere organisaties. Op het gebied van onze klantgerichtheid kunnen we volgens mij nog het een en ander verbeteren. Daar wil ik in alle lagen van de organisatie mee aan de slag. Heeft u daar wat voor?

Met vriendelijke groet,

Een directeur

 


Beste directeur,

Goed dat u dit aanhaalt. Uit alle onderzoeken blijkt dat het verhogen van de klanttevredenheid leidt tot klantbehoud en daarmee tot omzetstijging.

Klantgerichtheid is in deze tijd inderdaad belangrijker dan ooit. Ik kan me uw bezorgdheid dan ook goed voorstellen. Wij hebben een aantal trainingen die gericht zijn op het verbeteren van de klantgerichtheid, zowel aan de telefoon als bij face-to-face gesprekken.

Zo kunt u uw binnendienstmedewerkers onze tweedaagse training Klantgericht telefoneren laten volgen. Uw medewerkers worden vooral bewust van het belang van proactief en klantgericht zijn. Dat betekent niet alleen het afhandelen van klachten, maar vooral ook het voorkomen van klachten en het verhogen van de servicegraad van de organisatie. We kunnen deze training volledig toespitsen op jullie praktijk door er een incompanytraining van te maken.

Ik vertel u graag meer over deze training en andere mogelijkheden voor uw organisatie om te werken aan klantgerichtheid. Bel met een van onze studieadviseurs via 0172 – 42 34 56 voor een oriënterend gesprek

Vrijblijvend adviesCursus Receptioniste | Cursus Telefoniste

Wilt u hier meer over weten? Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden voor uw organisatie te bespreken. We adviseren u graag. Bel ons via 0172 – 42 34 56 of stuur een e-mail aan Studieadvies@IMKopleidingen.nl.

Met vriendelijke groet,
Bert Pol
Directeur Training & Development